If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ами направиха го, презацепиха ремъка Но в интерес на истината не усещам някаква разлика във вървенето. Дано поне разходът да падне. Надявам се да успея да дойда в неделя на срещата
Ами направиха го, презацепиха ремъка Но в интерес на истината не усещам някаква разлика във вървенето. Дано поне разходът да падне. Надявам се да успея да дойда в неделя на срещата
хубаво поне кит-а си сменил, възможно е ремъците да са си били добре, но това никой не знае докато не провери.....
Ако ти се стабилизира разхода и леко падне значи има полза.
При мен падна разхода от 16-17 л/100 и сега е 14/100 се пак зима и с светофарно ръчкане често да си призная. Но ценното е че се стабилизира твърдо на 14 и не шава,а преди имаше от 16 та понякога и 19 разход при неправилното зацепване.
Да не се повтарям много, но и разликата в вървенето е огромна, възможно е моя случай да е бил "тежък", специално попадение от Алекс.Ауто.
Всичко си е късмет колега.Дано напред да нямаш грижи.Успех!!!
Здравейте.
Интересува ме винаги ли като се сменя ангренажния ремък трябва да се прави тази процедура със зацепването, тъй като на мен като ми го сменяха маркираха с маркер. След това го нанизаха доста трудно и готово.
Мерси предварително.
Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)
Колеги,в кой сервиз ще ме посъветвате да си сменя ангренажния ремък?Държа повече на качеството на работа специално при този ремонт,околкото на "тънката" тарифа.Колата я взех скоро и трябва да бъде обслужена.
Здравейте
От скоро и аз станах собственик на 156ца - 2.0 TS, една сбъдната мечта за мен !
Има обаче един проблем, дето ме ми дава мира.
Днес ходих във Ванто и след диагностиката ми казаха (освен другите неща), че имало вероятност ангренажният ремък да не е зацепен правилно при последната смяна.
За да се провери това обаче искат 120 лв за труд, а все пак предишният собственик ме увери, че го е сменил скоро ремъка.
Та дилемата ми е - според вас има ли смисъл да се дават толкова пари, че и отгоре, само за да се установи че всичко е наред ?
Иначе колата върви прилично, но след 3000 оборота, преди това си е направо тромава. Освен това за 100 километра, които й навъртях даде 15 на 100 разход ( предимно градско), което ми се струва доста, въпреки че е 2.0. Според вас тези проблеми може ли да се дължат на лошо зацепване ? Защото грешките от комп-а казаха че ги оправили, а след като я взех, не забелязах някакво подобрение във вървенето.
Ами това е, ще се радвам на всякакви отговори
Абе приятелю кви 120 лева къв червен пипер и кви прасета в Космоса бе приятелю!!!!!!!!!!!!!!!!
На мен за 80 лв. ми смениха абсолютно всички консуамтиви:Ролки,ремъци,водна помпа,филтри,масло+предни и задни накладки на 147-цата.
Тея хора немат акъл, нещо повече я земи ги питай случайно ДА НЕ БИ СЛУЧАЙНО ЧАВКА ДА ИМ Е ИЗПИЛА МОЗЪКА бе колега!!!
То бива бива мародерстов ма тва техното на нищо не прилича Девол да го вземе!!!!!!!
Тея заслужават само едно:
120 лв. си е не кожудерство ами рязане на главата още от колената баце!!!
Отивай веднага в друг сервиз, обиколи поне 5 сервиза и вземи най-добрата цена.
Така понея правя аз, но и 5-те майстори са си майстори и си разбират от работата, защото аз при случайни самозванци не стъпвам
Пич виж датата на постовете от преди две години са колко стотинки беше хляба тогава.
Ами пич специално цената на хляба все е вдигнала с 20 ст. отпреди 2 г. то по тази логика и услугата за преглед и смяна на ремъка според твоята логика би трябвало също да се е вдигнала, но тази услуга колега си е не почече от 50-на лева максссс!
Ами пич специално цената на хляба все е вдигнала с 20 ст. отпреди 2 г. то по тази логика и услугата за преглед и смяна на ремъка според твоята логика би трябвало също да се е вдигнала, но тази услуга колега си е не почече от 50-на лева максссс!
Ако ремъка тярбва да се презацепва с пети работата е доста така че ако намериш някъде да сменят ремъци особенно на 2,0 мотор който е с 3 ремъка и 5 ролки за 50 лв (със пети) тоя човек няма да има свободно време за година напред.
Ако ремъка тярбва да се презацепва с пети работата е доста така че ако намериш някъде да сменят ремъци особенно на 2,0 мотор който е с 3 ремъка и 5 ролки за 50 лв (със пети) тоя човек няма да има свободно време за година напред.
Специално ще питам моя майстор колко парички ще вземе за тази работа и ще те уведомя.
Ако ремъка тярбва да се презацепва с пети работата е доста така че ако намериш някъде да сменят ремъци особенно на 2,0 мотор който е с 3 ремъка и 5 ролки за 50 лв (със пети) тоя човек няма да има свободно време за година напред.
Колега, за 2.0 не знам, ама моята е 1.8 и ми смениха ремъка и го зацепиха с пети за 50лв.
Comment